Ekstern kontakter

Ejendomsadministrator:

E/F Klokkeskovvej 15-17
C/O Newsec Datea A/S, 42387
Skanderborgvej 277, 1. sal
8260 Viby J
CVR: 32954138

Tlf.: 45260102

Vores kontakter:

  • Controller: Lene Straarup Nielsen. lsn@newsec.dk
  • Ejendomsadministrator: Tine Nørskov Jensen. tnj@newsec.dk

Bemærk at ejerforeningen ikke har en såkaldt TeleFalck-ordning.

Vicevært:
Henrik Hjermind Handyman
Tlf: 93 80 83 61

Gartner og Snerydning:

VVS:

Elektriker:

  • Ormslev El A/S
    Råhøjvænget 4, 8260 Viby J.
    Tlf: 86281313. Bil 21209913.
    Mail: mail@ormslev-el.dk

Kloakservice:

Tømrer:

<Vi er ved at finde ny tømrer>

Låsesmed:

Anden information.

Vaskepoletter: Fås hos Rema 1000 til kr. 20,- pr. stk.

Hvem betaler?

Som udgangspunkt betaler ejerforeningen hvis følgende er opfyldt:

  1. Du har som beboer ikke selv har forårsaget skaden.
  2. Der er tale om skade på hvad der må betragtes som fællesinstallation. Som tommelfingerregel, er det som regel lodrette installationer når det drejer sig om rørføringer.
  3. Arbejdet er bestilt af en af bestyrelsen udpeget leverandører, altså en af ovennævnte leverandører.
  4. På fakturaen er det klart specificeret hvilket arbejde der er udført. Hvilken lejlighed det drejer sig om, samt hvem der er din reference i bestyrelsen.
  5. Send faktura til bestyrelse@klokkeskovvej.dk

Fakturahoved:

E/F Klokkeskovvej 15-17
C/O Newsec Datea A/S, 42387
Skanderborgvej 277, 1. sal
8260 Viby J
Husk:
  • Rererence: Navn på personen i bestyrelsen, som har bestilt? Hvis det er pr. kontrakt, så skriv det.
  • Beskrivelse: Hvad har vi fået leveret.

Fakturaer sendes på mail til

Oplys din reference (gerne med anførsel af lejlighed, hvis faktura vedrører en specifik lejlighed)

Betalingsfrist på fakturaer – mindst 14 dage

Bemærk, vi har ikke mulighed for at honorere betalingsfrister på under 14 dage. Som Controller Lene Straarup hos vores Ejendomsadministrations Selskab Newsec skriver:

“Vi kan ikke garantere at fakturaer med en betalingsfrist på 8 dage bliver betalt til tiden, men vi gør hvad vi kan.
Forløbet for betaling af faktura er som følgende:
Modtagelse af faktura -> Bogholderiet skal have fakturaen tastet ind i systemet -> fremsendt til administrator (nogle gange direkte til controller) -> Administrator sørger for godkendelse, og sender videre til controller -> Controller bogfører faktura -> Bogholderiet står for betalingen. Hvis administrator
I hele forløbet skal man regne med 2 arbejdsdages ekspeditionstid ved hver.
Fakturaen som du henviser til, modtager vi på en lørdag. Vi kan ikke gøre noget før mandag. Til orientering foretages der kun betalinger tirsdag og torsdag for jeres forening.
Fakturaer med 14 dages betalingsfrist (10 arbejdsdage) kan vi garantere, forudsat at vi har godkendelserne fra bestyrelsen, og at vi har modtaget fakturaen, så vi kan nå det indenfor vores behandlingstid.
Her henvises til at faktura der er dateret sidste dag i måneden og først bliver sendt ud 4 dage senere, så er der jo allerede gået nogle dage.”

Faktura pr. brev

Hvis du af en eller anden årsag ikke har adgang til mail, så sendes faktura til adressen på brevhovedet.