
juni 2017
Bestyrelsesmøde 26. juni kl. 18-20
Dette er første møde for den nye bestyrelse og et meget adhoc møde, som bliver det sidste inden sommerferien, hvorfor det også kun bliver de mest akutte emner der vendes: Agenda: Kort præsentation af bestyrelsesmedlemmerne. Konstituering af Næstformand Fordeling af arbejde i den nye bestyrelse Vandskaden, berørte lejligheder - og videre forløb. Administrative opgaver ifm. skift af bestyrelse. Disponering af vores tid frem til næste møde efter sommerferien. Hvordan klarer vi de henvendelser, som (sandsynligvis) kommer i løbet af sommerferieperioden. Eventuelt
Læs mere »august 2017
Bestyrelsesmøde 1, 1. august kl. 18-20
Agenda (foreløbig pr. 2017-07-18): Håndtering af Mai-Britt's exit fra bestyrelsen som følge af salg, herunder arb.opgaver. Status på hvad der er sket siden sidst, herunder tidsforbrug. Udfyldelse af fuldmagt til Datea ifm. bank. (Husk kopi af sygesikringsbevis + kørekort eller pas). Opdatering på vandskadesag og planlagt videre forløb. Håndtering af skralde-problem. Vicevært-situation. Tømrer-situation og planlagte arbejder i indeværende år. Planlægning af arbejdsdag. Eventuelt Sted: Søren Andersen, 17D st tv Referat:
Læs mere »september 2017
Bestyrelsesmøde 2, 2017-09-14
Agenda (foreløbig pr. 2017-09-13): Forberedelse, afklaringer vedr. arbejdsdag 30/9. Indkøb? etc? Status på hvad der er sket siden sidst, herunder registrering af tidsforbrug. Arbejdsbyrder i bestyrelsen. Report på tømrerbesøg 7. september. Herunder vinduer og døre. Ekstraordinær faktura fra Lillekvik? Udfyldelse af fuldmagt til Datea ifm. bank. Datea og kontrakt. Er vi tilfredse med de opgaver de vil påtage sig iht. kontrakt? Opdatering på vandskadesag og planlagt videre forløb. Restancer, status. Skraldeproblem, status. Eventuelt Sted: Dragana, 15H Referat:
Læs mere »november 2017
Bestyrelsesmøde 3, 2017-11-06
Agenda (sidst opdateret 2017-11-05): Velkommen til suppleant John M. Nielsen (15S 1. 2), som indtræder som fuldgyldigt bestyrelsesmedlem istedet for Mai-Britt Skjelmose (15A 1.). Forbrugt tid, bestyrelsesmedlemmer i forgangne periode. Strategi for løsning af opgaver resten af bestyrelsesåret 2017-18. Opfølgning vandskade, herunder indboforsikringers dækning i forbindelse hermed. Skure og kælderrumsudfordringer. Viby VVS arbejde på matriklen pt. Hedeselskabet opsætter flis-containere et par dage. Evaluering, arbejdsdag 30/9 Status, actions fra siden sidste møde: Kontakt lillekvik, mht. forhandling om ting der burde indgå…
Læs mere »januar 2018
Bestyrelsesmøde 4, 2018-01-04
Agenda: Forbrugt tid, bestyrelsesmedlemmer i forgangne periode, siden 6. november 2017. Opfølgning på eksisterende sager: Opfølgning på afslutning af "Tunnel vandskade" (M) Indboforsikringers forsikringspligt. Sammenholdelse af fakturaer og forsikringer. Evaluering af viceværts ordning med Lillekvik Entreprenørfirma og hvad der indgår i kontrakt. Status på restance-sager. (M) Lav tekster til “skralde”-skilte og undersøger om vi kan få skilte til at stikke I jorden Lave skilt til inderside af dør vedr. problem med at lade opgangsdøre stå åben - Der er ikke længere…
Læs mere »marts 2018
Bestyrelsesmøde 5, 2018-03-06
Agenda: Forbrugt tid, bestyrelsesmedlemmer i forgangne periode, siden 4. januar 2018. Opfølgning på eksisterende sager og actions fra sidste møde, jf. udsendt referat. Hovedoverskrifter: Tunnelvandskade af 2016 (M) Vandskade 15T (M) Vandskade 15S (M) Tilbud vedr. professionel bestyrelse (S) Status på vedtægter og verserende arbejde til GF 2018 (M) Servicering af ventilationssystemer (J) Nye sager sager Input til budget, herunder vedligeholdelsesplan, tilskud til vinduer etc. Indbo forsikring ved udlejning? Vådrumssikring – har alle? Cementrør midt i ”brandvej” som ikke er en brandvej (fyldes…
Læs mere »april 2018
Bestyrelsesmøde 6, 2018-04-09
Agenda: Forbrugt tid, bestyrelsesmedlemmer i forgangne periode, siden 6.marts 2018. GF Status på vedtægter og verserende arbejde til GF 2018 (M) Status på husorden Status budget Status, Udsendelse af opfordring til ejerforeningens medlemmer vedr. fremmøde til GF, bestyrelsesarbejde og pligter i ejerforeningsregi Status, beretning Status, lokaler Status, opstilling af bestyrelsesmedlemmer Fremtidigt virke for bestyrelsen: ejer drevet bestyrelse eller professionel bestyrelse med øgede omkostninger til følge. Forslag til GF Status, vandskader 2016 vandskaden 15T 1. sal, herunder 15S st th, 15E 15S 1.…
Læs mere »maj 2018
Bestyrelsesmøde 7, 2018-05-07
Agenda: Forbrugt tid, bestyrelsesmedlemmer i forgangne periode, 10. april - 7. maj 2018. Status på forberedelser til GF Vedtægter, husorden, forslag, budget alle udsendt (M) Status, beretning Status, lokaler til GF og forventet ekstraordinær GF. Status, vandskader 2016 vandskaden 15T 1. sal, herunder 15S st th, 15E 15S 1. sal, herunder 15R 15P og 15P st tv af 18. februar 2018, oplyst 9. april/ 11. april. Status på gl. sager jf. individuelle aktionsplaner pr. bestyrelsesmedlem, herunder Viceværtskontrakt Cementrør midt i…
Læs mere »juni 2018
Bestyrelsesmøde 1 (2018/19)
Agenda: Presentation af bestyrelsesmedlemmer Konstituering af bestyrelse Forbrugt tid, bestyrelsesmedlemmer i forgangne periode, 16. maj – 5. juni 2018. Kommunikationsmønstre for bestyrelsen Introduktion bestyrelsens rutinemæssige opgaver og andre opgaver, herunder sagen omkring skure og kælderrum Status på forberedelser til Ekstraordinær GF Vedtægter der skal på dagsorden (M) Status, lokaler til GF og forventet ekstraordinær GF Status på erstatning af urtepotte i Sognegården der blæste ned under GF. Status, vandskader 2016 vandskaden 15T 1. sal, herunder 15S st th, 15E 15S…
Læs mere »