
juni 2018
Ekstraordinær Generalforsamling onsdag 27. juni kl. 18-20
Sted: Stavtrup Sognegård. Agenda: 2. behandling af vedtægtsforslag, som der blev stemt for med mindst 2/3 af stemmerne på den ordinære generalforsamling afholdt 15. april. Forslag vil blive udsendt fra Datea så det haves senest 20. juni.
Læs mere »august 2018
Bestyrelsesmøde 2 (2018/19) – 27. Juni. 19:30 – 21:15
Bestyrelsesmødet blev afholdt efter Ekstraordinær Generalforsamling, Stavtrup Sognegård. Referat som følger: http://www.klokkeskovvej.dk/wp-content/uploads/2018/08/Referat_Bestyrelsesmøde_2_20180626-2.pdf
Læs mere »Bestyrelsesmøde 3 (2018/19) – 13. august 2018
Sted: Bianca, 15P 1. tv Agenda: Indhentning af forbrugttid mellem bestyrelsesmøde 1 og 2 (mangler stadig B+J). Forbrugt tid, bestyrelsesmedlemmer i forgangne periode, 27. juni– 12. August 2018. Underskrift af fuldmagt til tinglysning af vedtagne vedtægter pr. GF 2018. Status, vandskader 2016 vandskaden 15T 1. sal, herunder 15S st th, 15E 15S 1. sal, herunder 15R 15P og 15P st tv af 18. februar 2018, oplyst 9. april/ 11. april. Status på gl. sager jf. individuelle aktionsplaner pr. bestyrelsesmedlem, herunder…
Læs mere »september 2018
Bestyrelsesmøde 4 (2018/19) – 18. september 2018
Fastlæggelse af bestyrelsesmøde Indhentning af forbrugttid mellem bestyrelsesmøde 2 og 3. (13 august -17 september Status på vandskader Status på gamle sager evt. Aktionsplaner pr. Bestyrelsesmedlem. Eventuelt Fremtidige opgaver: Planlægning af arbejdsdag d. 22/9 10.00-15.00 Referat: klik her
Læs mere »oktober 2018
Bestyrelsesmøde 5 (2018/19) – 23. oktober 2018
Sted: Michael, 15T st th. Agenda... Forbrugt tid i perioden fra sidste bestyrelsesmøde 18. september - 22. oktober. Status vandskader (og hvad der mangler...) 15S 15T 15D Status fremadrettet plan for at forhindre vandskader og skabe bedre forsikringsforhold El-arbejde på matriklen Reparation af udendørsgadebelysning Nye lamper over lejlighedsnumre. Referater: http://www.klokkeskovvej.dk/information/bestyrelsen/bestyrelsens-opgaver/ John Morris har solgt sin lejlighed og forlader bestyrelsen pr. 1/12-2018. Mister vi ud over et bestyresesmedlem også vores skattede vicevært? Storskrald Ikke godkendt overdækning for 15R Øvrig opfølgning på actions…
Læs mere »januar 2019
Beboermøde 1 vedr. vedligeholdelsespligt for forebyggelse af vandskader
Dette er det første møde vedr. varslet vedligeholdelsespligt for forebyggelse af vandskader . Du har som beboer mulighed for at tilmelde dig dette møde eller beboermøde 2 den 29. januar. Agenda: Du får information om årsager, problemer og udbedringsplaner, samt udbedringsordninger du kan tilmelde dig. Læs mere her: http://www.klokkeskovvej.dk/information/vandskader/strategi-for-forebyggelse-af-vandskader/ På bestyrelsens vegne Michael Ustrup
Læs mere »Bestyrelsesmøde 7 (2018/19) – 21. januar 2019
Sted: Katrine, 15E Agenda… Forbrugt tid i perioden fra sidste bestyrelsesmøde 11. december – 20 januar. Team Building afholdt 13. November - Vidneberetning? Status vandskader (og hvad der mangler…) 15S 15T 15L + 15P 1. tv 15Sst th – 15D – 15E Valg af fugttekniker ud fra tilbud Forsikringssituation Tilbud fra TopDanmark - men uden "Udvidet rørskade" Status fremadrettet plan for at forhindre vandskader og få gentegnet forsikring Beboermøde 1, 17. januar Advokat - og fortolkning af paragraph 15.2 Brev…
Læs mere »Beboermøde 2 vedr. vedligeholdelsespligt for forebyggelse af vandskader
Dette er det andet møde vedr. varslet vedligeholdelsespligt for forebyggelse af vandskader . Du har som beboer haft mulighed for at tilmelde dig dette møde eller beboermøde 1 den 17. januar. Agenda: Du får information om årsager, problemer og udbedringsplaner, samt udbedringsordninger du kan tilmelde dig. Læs mere her: http://www.klokkeskovvej.dk/information/vandskader/strategi-for-forebyggelse-af-vandskader/ På bestyrelsens vegne Michael Ustrup
Læs mere »februar 2019
Bestyrelsesmøde 8 (2018/19)
Sted: Jonas, 15G Foreløbig Agenda… Forbrugt tid i perioden fra sidste bestyrelsesmøde 21. januar – 18. februar Team Building afholdt 13. November – Vidneberetning? Status vandskader (og hvad der mangler…) 15S 15T 15L + 15P 1. tv 15Sst th – 15D – 15E Forsikringssituation Status Projekt Vandskadestop 2019 Find standin for formand I uge 9-12 for kritiske opgaver vedr. VS strategi. Formandens udeståender Find bestyrelsesmedlem, som vil følge op på ny vandskade af 18. februar: 15R, 15H, 15K? Myresagen -…
Læs mere »marts 2019
Bestyrelsesmøde 9 (2018/19)
Sted: Bianca, 15P 1. tv Agenda: Forbrugt tid i perioden fra sidste bestyrelsesmøde 19. januar – 25. marts Team Building afholdt 13. November – Vidneberetning er ikke på hjemmesiden? Status vandskader (og hvad der mangler…) 15T (dialog om status på betalinger vedr. udbedring af 15T1.4) (2018) 15L + 15P 1. tv (2019) 15Sst th – 15D – 15E (2019) Status Projekt Vandskadestop 2019 Find standin for formand I uge 12 + 14 for kritiske opgaver vedr. VS strategi. Ansvarlig for…
Læs mere »