Indlæser Begivenheder

« Alle Begivenheder

  • Denne begivenhed er allerede afholdt.

Bestyrelsesmøde 7 (2019/20)

25. marts 2020 @ 17:45 - 20:00

  • Sted: Skype som følge af Dk’s Corona isolationsstrategi
  • Check-in: 17:45
  • Møde: 18:00 – 20:00

Agenda:

  1. Forbrugt tid i perioden fra sidste bestyrelsesmøde 18. februar – 24. marts ’20.
    1. Forberedelse: Regn sammen, og skriv  tid i fælles tidsregistreringsdokument.
  2. Status vandskader (og hvad der mangler…)
    1. 15L (Efterår 2018)
    2. 15Sst th (2019)
    3. 15P st. tv (2019)
  3. Status Projekt Vandskadestop 2019
    1. Status erstatning for manglende teknikskab 15T
    2. Status, uafsluttede sager f.s.v.a. skadede lejligheder
      1. 15T st th (pga. 5 vansskader som følge af 15T 1. th)
      2. 15D af marts 2019
  4. Status for tagets 2 utætte skotrender mellem 15T/15S og 15S/15P.
  5. Status, sag 15P st tv og vedtægtsstridig facadeændring.
  6. Myresagen, status (herunder manglende lejligheder og 15P st tv)
  7. Status, Ventilationer i alle bygninger
  8. Status, ventilationsrens (Service-rens) af 6 lejligheder
  9. Status, Radiator-rørsystemet i 15N
  10. Corona sagens betydning for E/F
  11. Generalforsamling
    1. Vedligeholdelsplan
    2. Årsregnskab
    3. Budget
  12. Øvrig opfølgning på actions fra de enkete medlemmer
    1. Øvrige opgaver fra: http://www.klokkeskovvej.dk/information/bestyrelsen/bestyrelsens-opgaver/bestyrelsensprioriteredeopgaveliste/
    2. Bl.a. “Skralde hegn”
    3. “Vandramme, til samling af stormregn, der sniger sig ind mellem eternitpladerne i syd/øst kuling i 15P, til gene for 15P 1. tv”
  13. Dato og sted for næste møde
  14. Eventuelt

Godkendt Referat: Klik her

Detaljer

Dato:
25. marts 2020
Tidspunkt:
17:45 - 20:00

Arrangør

Michael Ustrup
E-mail:
formand.klokkeskovvej@gmail.com

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.