
- Denne begivenhed er allerede afholdt.
Bestyrelsesmøde
8. februar 2017 @ 18:00 - 20:00
Agenda:
- Affaldsordning og tilmelding glas/plast/metal
- Beboere, som ikke ved hvordan man smider skrald i containerne
- Køb af skilte (status)
- Vandskade ved tunnellen(opfølgning)
- Vandskade 15D (opfølgning)
- Vandskade 15E(opfølgning)
- Vandskade 15H
- Vandskade 15P(opfølgning)
- Vandskade 15S st.(opfølgning)
- Vandskade 15F(opfølgning)
- Nedløbs rør. Dryp / vedligehold. (status)
- Bestyrelsessituation
- Dokumentation af situation og adressering af sårbar bestyrelse
- Status på arbejdsfordeling i bestyrelsen
- 17: Murbier og vedligeholdelse af gavlen (Status – bliver gjort færdig i november)
- CENTER FOR MILJØ OG ENERGI, BBR og Ejendomsskat (Helle Sørensen) – Behandling af mail: Vil gerne vil vide, om der er eget køkken, eller om der kun er kogeplader i lejlighederne 15S. 1 Sal. og ingen afløb. (status)
- Nye nøgler og lås til vaskerum og kælder
- Tilbud godkendt og afventer installation (status)
- Inspektøraftale til ejerforening
Vedtægter og klargøring til GF - Husorden og klargøring til GF
- GF – Formandsbertning (status)
- Vedligholdes af ventilation systemer
- 15S har bedt om at hovedventilation i 15 efterses da der er for meget sug i hans ejendom.
- Tømrer og proces
- Gartner
- Affaldsproblem
- Rengøring
- Øvrig opfølgning på sager jf. tidligere dagsordner