Indlæser Begivenheder

« Alle Begivenheder

  • Denne begivenhed er allerede afholdt.

Bestyrelsesmøde 10 (2019/20)

10. juni 2020 @ 18:00 - 20:00

  • Sted: Michael
  • Check-in: 17:30
  • Møde: 18:00 – 20:00

Agenda:

  1. Forbrugt tid i perioden fra sidste bestyrelsesmøde 18. maj –  9. juni ’20
    1. Forberedelse: Regn sammen, og skriv  tid i fælles tidsregistreringsdokument.
  2. Status Projekt Vandskadestop 2019
    1. Status: Projektet er jf. referat fra sidste bestyrelsesmøde afsluttet. Der er dog et hængepart ift. Viby VVS som via deres  forsikring, mangler at godtgøre kr 3885,- for forbrugt projektledelse.
  3. Status sag 15T 1. th.
  4. Status for tagets 2 utætte skotrender mellem 15T/15S og 15S/15P.
  5. Status, sag 15P st tv og vedtægtsstridig facadeændring.
  6. Sager med oprindelig status “ventende” pga. Corona
    1. Myresagen, status (herunder manglende lejligheder og 15P st tv)
    2. Status, Ventilationer i alle bygninger
    3. Status, ventilationsrens (Service-rens) af 6 lejligheder
  7. Status, Radiator-rørsystemet i 15N
  8. Status, skraldeplads, og indhegning. Samt forkert brug af “storskrald”.
    1. Pap og kompost hører ikke til storskrald, hvad gør vi?
  9. Status, Skraldeplads – skiltning af privat
  10. Viceværtens kommende opgaver, prioriteret
  11. Forsikringsselskab Alm.Brand har indkaldt til møde vedr. review af forsikringer
    1. Hvem deltager?
  12. Vaskeri, drift. El-udgifter og vaske-indtægter afviger i kvartals-regnskab
  13. Status, GF 11. juni – forberedelser
    1. Nyt lokale: Nu Højvangsskolen, Klokkeskovvej 1, Stavtrup, 8260 Viby J
    2. Bestyrelsens GF Præsentation
    3. Bestyrelsens beretning
    4. Forslag fra bestyrelsen
    5. Bestyrelsens besætning efter GF
    6. Beværtning og indkøb
    7. Nøgle til Højvangskolen
  14. Status www.klokkeskovvej.dk og backup-løsning
  15. Status, Gartner
    1. Ukrudt
    2. Bed foran 15T
    3. Beskæring af birketræ 15E
    4. Område bag bygning 17
  16. Øvrig opfølgning på actions fra de enkete medlemmer
    1. Øvrige opgaver fra: http://www.klokkeskovvej.dk/information/bestyrelsen/bestyrelsens-opgaver/bestyrelsensprioriteredeopgaveliste/
  17. Dato for formands overdragelse af “keys to the castle” til ny formand.
    1. Herunder akkreditiver til formands-mail, web-site og domæne administration.
  18. Dato for Formands debriefing til ny bestyrelse
  19. Eventuelt

Godkendt Referat: Klik her

Detaljer

Dato:
10. juni 2020
Tidspunkt:
18:00 - 20:00

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.